Kurset effektiv argumentasjon

Bli med på kurset:Effektiv argumentasjon

Er du usikker på hvilke argumenter du skal bruke når du skal få andre til å melde seg inn i fagforeninga? Bli med på dagskurs 9. november på Lillehammer og bli litt tryggere i rollen som verver.

Mange synes det er vanskelig å vite hvordan man skal argumentere når man er i en vervesituasjon. På dette kurset vil du lære mer om effektiv argumentasjon slik at du står litt stødigere i rollen som tillitsvalgt når du skal verve nye medlemmer.

Kurset er en del av Serviceprosjektet som kjøres i Innlandet i 2022 og er gratis for LO-medlemmer. Deltakere fra Handel og Kontor, Norsk Arbeidsmandsforbund, Fagforbundet og Fellesforbundet prioriteres hvis det blir flere påmeldte enn det er plass til, men erfaringsmessig vil det være plass til alle som vil.

Kursholdere er Terje Bjørkhaug og Øystein Vangsnes fra Sellit AS, som også holdt del 1 av denne kursserien i august. Denne kan du lese mer om her!

Du trenger ikke å ha deltatt på del 1 for å være med på dette kurset.

Meld deg på ved å fylle ut skjemaet her!  Påmeldingsfrist er 30. oktober 2022. LO dekker ikke tapt arbeidsfortjeneste eller reise.