Månedens nytt fra Gardermoen

Augustoppsummering fra LO-senteret på Gardermoen

August er over og LO-senteret på Gardermoen er godt i gang med høstens planer. Både styringsgruppen og koordineringsutvalget har hatt møter for å sette program frem til jul, og vi gleder oss til å ta fatt på høsten!

På tampen av sommeren har vi hatt to synlighetsrunder inne på flyplassen og spist lunsj i kantinen flere ganger. Der kommer vi i prat med flere av dere, og det er kjempehyggelig.

Fredag 25 august var vi på arbeidsplassbesøk på Trandum med NTLs ledelse. Besøket var spennende og svært lærerikt. Vi ble gjort oppmerksom på flere saker de ansatte der er opptatt av, som kan være viktig for andre grupper på flyplassen! Alle som deltok fra oss, var imponert over de ansatte på Trandum. De demonstrerte engasjement og omsorg.

Foto: Tonje K. Pettersen

Måneden ble avsluttet med flyplassdag inne i terminalen. NAF, HK og NTL var med, og vi fikk besøkt både non-Schengen, tax-freeområdet og pauserommene til Menzies blant andre. Vi kom i snakk med flere, og det var mange hyggelige møter!

Foto: Gudrun Goffeng

I september kjører vi organiseringskurs for tillitsvalgte, rettigheter- og plikterkurs for medlemmer, samt at vi avholder flyplassdag og vaffeltreff for tillitsvalgte. Meld deg på dersom noe er aktuelt for deg!