LO-favør

Plakat med LOfavør-logo og teksten "Fint for deg. Bra for mange".

LOfavør-kurs

I april arrangerer vi tre LOfavør-kurs!

LOfavør er fordelsprogrammet for deg som er medlem i et LO-forbund, og gir deg tilgang til en rekke medlemsfordeler. For med en million medlemmer har vi kraften til å forhandle frem gode og trygge avtaler for deg i privatlivet.

Pensjonskurs 18. april/24. april

Bli med på pensjonskurs på Gardermoen 18. april eller 24. april i Oslo!

Kursene er identiske så meld deg på den dagen som passer best for deg. Det serveres mat og drikke. Kurset avholdes av Svein Frode Skarhold fra Sparebank 1 Østlandet. Kurset er åpent for alle, men mest relevant til dem som jobber i privat sektor. Du kan forvente å lære mer om pensjonsparing og få svar på det du lurer på.

• 18. april LO-senteret Gardemoen, Flyporten 3. etg (Henrik Ibsens Vei 2)
  • 24. april Oslo-kontoret, Storgata 33C

Se påmelding her og Facebook-event her

LOfavørkurs på Danskebåten 26. april-28. april

LO Oslo og Akerhus har i samarbeid med SpareBank 1 Østlandet gleden av å invitere tillitsvalgte til gratiskurs i våre bank- og forsikringsavtaler.

Tid: Fredag kl. 08.30 til søndag kl. 10.00.
Sted: DFDS tur/retur Oslo-København.
Påmeldingsfrist er 2. april og påmelding gjør du her

Se FB-event her

Utenom kurset vil det også legges opp til å ha det sosialt og hyggelig, og muligheter til å bygge nettverk med andre LO-tillitsvalgte. Om du har fått tildelt plass på kurset vil du få vite kort tid etter fristen. Det er kun kurset, oppholdet og måltider som dekkes av LO Oslo Akershus. Dekking av eventuelt andre reisekostnader og tapt arbeidsfortjeneste må avklares med eget forbund.