Planlegg sommerferien med LOfavør!

Planlegg sommerferien med LOfavør!

Hurtigruten har blitt kalt verdens vakreste sjøreise eller frister det med en tur med Apollo?

Hurtigruten fyller 130 år!
Som medlem får du alltid 10 % i medlemsrabatt på Hurtigrutens reiser langs norskekysten! I forbindelse med jubileumsfeiringen har de et ekstra godt tilbud til deg. Bestiller du før 20. mars får du fly inkludert, i tillegg til din faste medlemsfordel på 10%. Tilbudet gjelder Hurtigrutens klassiske reiser langs norskekysten om du reiser fra Oslo, Stavanger eller Trondheim. Helpensjon er også inkludert.

Les mer og bestill her!

Medlemsfordeler reiser fra Apollo!
Reis trygt og komfortabelt til herlige reisemål over hele verden med Apollo. Som medlem får du alltid 350 kroner i rabatt per person på charterreiser. I tillegg har du en gratis ombooking og kan endre navn på billetten uten kostnad.

Husk reiseforsikring!
Med LOfavør Reiseforsikring er du og familien din forsikret på alle typer reiser, hele året. Reiseforsikringsbeviset finner du i LOfavør appen. Flere forbund har forhandlet frem en meget gunstig pris for deg på denne forsikringen. Sjekk om du har avtale gjennom ditt forbund.