Faglig valgkamp har startet!

Faglig valgkamp har startet!

LO og forbunda er på felles faglig valgkamp i Trøndelag. Vil du ha besøk på din arbeidsplass?

LO og forbunda har tradisjon for å drive faglig valgkamp. Hovedmålet er å få flest mulig medlemmer til å benytte stemmeretten til Stortingsvalget. Som bakgrunn for faglige valgkamp ligger uttalelsen fra LOs representantskap 6. mai som kan leses her: Nytt flertall - nå er det arbeidsfolks tur!

I Trøndelag har faglig valgkamp blitt forberedt av forbunda gjennom LOs valgkamputvalg. Med felles valgkampturne både før og etter sommeren blir det meste av Trøndelag besøkt. Vi følger selvfølgelig gjeldende smittevernregler til enhver tid.

Tillitsvalgte som ønsker besøk oppfordres til å ta kontakt. Her er det mulig å få besøk på egen arbeidsplass, diskutere problemstillinger/saker, samt å motta materiell, snop og stæsj til medlemmene. Om det er vanskelig for arbeidsplassen å ta imot eksternt besøk kan vi komme innom og avlevere posene på utsiden av bygningen. Vi kan også være behjelpelig med å gjøre avtaler med faglige kandidater på stortingslistene til de rødgrønne partiene.

For å avtale besøk, bestille materiell eller spørsmål kan LO Trøndelags valgkampmedarbeider kontaktes: hege.rovik@lo.no, telefon 915 22 106.