LO-uka i Trøndelag er i gang!

LO-uka i Trøndelag er i gang!

230 tillitsvalgte fra seks forbund deltar på LO-uka i Trøndelag!

LO-uka i Trøndelag arrangeres for andre gang - i år på Scanic Lerkendal i Trondheim med både felles- og forbundsvise samlinger 31. oktober til 2. november!

Fagforbundet, Fellesorganisasjonen, Norsk Nærings- og Nytelsesmiddelarbeiderforbund, Skolens Landsforbund, EL og IT Forbundet og Handel og Kontor stiller med 230 deltakere under LO-uka! LOs regionkontor bidrar med det praktiske og fellessamlingene.

Are Hembre åpent konferansen med et solid kulturelt innslag før LOs regionleder i Trøndelag, Kristian Tangen, innledet om LO. Terje Sørvik, stortingsrepresentant fra Ap, ga en politisk hilsen til arbeidsfolk og Kristin Sæther fra LOs ledelse innledet om organisasjon og rekruttering. Sparebank1 SMN har gitt gode råd om LOfavør og privatøkonomi og i dag får deltakerne godt innblikk i Den Norske Modellen. "Kvitter fra Knotten" gir oss skråblikk på tilværelsen og vi refleketerer om deltidsstillinger er et hinder for likkestillingsarbeidet, hva er likestilling og hvilken rolle før tillitsvalgte ta? Alt dette er i fellessamlingene. Forbundene har egne samlinger gjennom LO-uka der de belyser interne tema.

LO Trøndelag kan melde om stor stemning, læringsutbytte og relasjonsbygging under LO-uka!