Industrikonferanse

Industrikonferanse

Hvordan kan vi skape nye arbeidsplasser for å sikre velferden i framtida samtidig som vi kutter utslipp og tar ansvar for at både Norge og verden skal nå ambisiøse klimamål?

Vår region har hatt eksportrettet industri siden 1600-tallet, og har historisk vært i front på å utvikle både varer og produksjonsmetoder som verden trenger. Skal vi lykkes med det grønne skiftet, trenger vi industrien der løsningene for lavutslippssamfunnet skal utvikles. Med sterke industrimiljøer rundt om i Trøndelag og med teknologihovedstaden Trondheim i sentrum, har vi en unik posisjon og mulighet til å lykkes med den omstillingen vi nå står midt oppe i.

Møt landets næringsminister og offensive bedrifter for å høre hvordan vi både kan skape nye arbeidsplasser for å sikre velferden i framtida, samtidig som vi kutter utslipp og tar ansvar for at både Norge og verden skal nå ambisiøse klimamål.

Velkommen til industrikonferanse i Norsk Kylling sine lokaler ved Grønøra, Orkanger, lørdag 30. april kl. 14.00 - 19.00! Konferansen er gratis.

LO er samarbeidspartner i konferansen sammen med Orkland Arbeiderparti.

Les mer og meld deg på her!