Bli med LO på Steinkjer Pride!

Bli med LO på Steinkjer Pride!

Steinkjer Pride feier for tredje år på rad kjærligheten sammen med LO!

Vi oppfordrer LOs forbund, klubber, avdelinger, lokalorganisasjoner og medlemmer til å delta sammen med LOs regionale utvalg for familie- og likestillingspolitikk på Steinkjer Pride lørdag 17. september!

Steinkjer Pride startet i 2019 etter initiativ fra likestillingsorganisasjonen Rød Tråd, med målsetting å arbeide for likestilling, likeverd og inkludering i lokalsamfunnet. LO Trøndelag er hovedsamarbeidspartner med Steinkjer Pride i 2022, som gjør at logoen er på alle digitale og trykte flater, vi har stand og går i paraden.

LO vil delta med på barnedisco fredag 16. september kl. 17.00, på stand på torget lørdag 17. september kl. 11.00 – 15.00, i paraden kl. 12.00. LO Trøndelag holder appell.

Vi ber forbundene om å ta med faner til paraden! Vi har klær, give aways, flagg, tatoveringer og mye annet! Vi vil ha leserinnlegg i flere medier denne uka – følg med!

Vi ber deg sende invitasjonen videre i organisasjonen og melde deg på til å delta på Steinkjer Pride til trondelag@lo.no så snart som mulig!

LOs regionale utvalg for familie- og likestillingspolitikk i Trøndelag er i 2022 hovedsamarbeidspartner med:

• Trondheim Pride 2. - 11. september
  • Steinkjer Pride 15. - 18. september
  • Røros Pride 22. - 25. september

I tillegg er utvalget støttespillere sammen med LOs lokalorganisasjoner på følgende prider:

• Neadals Pride 4. - 5. juni
  • Inderøy Pride 18. juni
  • Orklands Pride 20. august
  • Pride Hitra 10. september
  • Åfjord Pride 16. - 17. september
  • Skeiv Uke, Levanger, 17. september
  • Namdal Pride 30. september - 1. oktober
  • Rørvik Pride høsten 2022

Se mer informasjon og nettsider her. Kan du være deg selv på jobben?

Alle skal få være seg selv. På jobb. På skolen. Og i hverdagen. LO Trøndelag er stolt samarbeidspartner med Trondheim Pride, Steinkjer Pride og Røros Pride!

Happy Pride!