Arkiv kalender

Arkiv kalender

Her legges utgåtte kalender arrangement

Søknadsfrist LOs kulturfond

LOs kulturpolitiske holdning er at kultur er et fellesgode og et verdifullt samspill mellom mennesker, uavhengig av politiske, sosiale, etniske og språklige grenser.

Lys mellom husan

«Lys mellom husan» er et fireårig prosjekt ledet av Finnmark fotballkrets og skal ut til alle kommuner i Finnmark. Det vil foregå 3.-4. juni i Sør-Varanger, 4.-5. juni i Karasjok, og 5.-6. juni i Kautokeino.

LOs representantskapsmøte

LO holder representantskapsmøte tirsdag 04.06.2024 kl. 10.00 i Oslo Kongressenter Folkets Hus, sal A.

Hjemmekontorseminar 5. juni (hybridarrangement)

Seminaret er et hybridarrangement, og en del av arbeidsmiljøkampanjen «Godt og trygt arbeidsmiljø i et digitalt arbeidsliv». Målet er å øke bevisstheten om hvordan digitalisering påvirker arbeidslivet.

LOs Sommerpatruljekurs i Møre og Romsdal

Sommerpatruljen skal arrangeres for 39.år på rad. Det er viktig for oss at du som deltar på Sommerpatruljen er trygg når du skal ut på bedriftsbesøk og møte unge arbeidstakere. Vi arrangerer derfor obligatorisk kurs for alle nye deltakere. De som har deltatt på patruljen før og ønsker delta på kurset er også hjertelig velkommen.

Sommerpatrulje Finnmark

Siden 1985 har LOs sommerpatrulje reist rundt i landet og besøkt ungdommer i sommerjobben sin. Hensikten med LOs sommerpatrulje er å informere ungdommer om pliktene og rettighetene i arbeidslivet, organisere flere ungdommer i et LO-forbund, og hjelpe ungdommer som har utfordringer i jobben sin.

LOs sommerpatrulje i Vestfold og Telemark

I sommer skal LOs sommerpatrulje på veien for 39. gang! 24. – 28. juni patruljerer vi rundt i Vestfold, og 1. – 5. juli patruljerer vi i Telemark. Vi leter fortsatt etter flinke medlemmer og tillitsvalgte i alle aldre som vil bidra til et bedre arbeidsliv for unge arbeidstakere!