Om LO i Trøndelag

Om LO i Trøndelag

LOs regionkontor i Trøndelag er en del av LOs administrasjon, og får sine arbeidsoppgaver tildelt av LOs ledelse. Regionkontoret har koordineringsfunksjon for forbund og lokalorganisasjoner, og har aktiviteter som ivaretar dette.

LO i Trøndelag har over 100 000 medlemmer fordelt på 25 forbund. Det er 15 lokalorganisasjoner i fylket, som skal være med å bygge opp rundt den faglige og politiske aktiviteten lokalt.

LOs regionkontor i Trøndelag har kontorer både i Trondheim og på Steinkjer og er samlokalisert med mange forbund, foreninger og organisasjoner bl.a. Fellesforbundet, Handel og Kontor, Norsk Arbeidsmandsforbund, Norsk Folkehjelp, LO Stat og Arbeiderpartiet.

Det er åtte ansatte ved kontoret; regionleder Kristian Tangen, regionnestleder Kristine Svendsen, faglige ungdomssekretærer Martin Morken og Malin Buan-Bjørhusdahl, organisasjonsmedarbeidere Tone A. Vorseth Graneggen og Randi Nessemo, lærling i service- og administrasjonsfaget Emma Husby Ervik og prosjektmedarbeider i LOs Serviceprosjekt Hilde Grevskott, se informasjon i kontaktblokker.

LO-kontorene er åpent fra kl. 08.00 - 16.00 mandag - fredag (til kl. 15.00 fra 15. mai – 15. september).

Kontaktinformasjon:

• Telefon 23061000