Vil du snakke med en politiker om hva som er viktig for deg?

Vil du snakke med en politiker om hva som er viktig for deg?

Vi i LO Vestfold og Telemark er i gang med valgkampsforberedelser, og i den anledning ønsker vi at du som tillitsvalgt eller medlem får muligheten til å fortelle politikerne hva som er viktig for deg og din arbeidsplass

For å gjøre denne jobben lettere har vi laget et digitalt skjema hvor du kan fylle inn ditt navn og telefonnummer og vi deler denne listen med utvalgte lokale politikere som vil ringe deg opp for å snakke med deg om hva som er viktig for deg, din arbeidsplass - inn i valgkampen som kommer til høsten. For oss er det viktig at alle medlemmer blir hørt, det er tross alt grasrota og dere på gulvet som vet hvor skoen trykker!

Derfor håper vi så mange som mulig av dere vil ta dere tid til å sette navnet deres på listen i denne linken -> Link til skjema

Her kan du snakke om stort, smått som beveger seg ute i arbeidslivet. Du får også muligheten til å velge parti som skal ringe deg opp og det er også mulig å skrive inn hvilke saker du ønsker å snakke om slik at personen som ringer deg kan forberede seg . Så trykk på liken og fyll inn infoen din, vi gleder oss til å høre fra deg!