Vi takket av FO-mannen Oddvar

Vi takket av FO-mannen Oddvar

Fra 1. september i år går fylkesleder i Fellesorganisasjonen Vestfold og Telemark Oddvar Gran av med pensjon. Mange var innom for å takke av Oddvar, som på manges lepper blir betegnet som «Han FO-mannen» kunne Torunn Bredvei Steinsholt, fylkesleder FO Vestfold og Telemark fortelle. LO Vestfold og Telemark takker Oddvar for innsatsen!

I lokalene til LO Vestfold og Telemark var det dekket opp til et fint selskap tirsdag 23. august. Da ble nemlig mangeårig fylkesleder i Fellesorganisasjonen Vestfold og Telemark Oddvar Gran takket av. Snart er det pensjonistilværelse som venter.

Oddvar Gran har vært fylkesleder i Fellesorganisasjonen siden 2009, han var først fylkesleder i Telemark og var med på oppbyggingen av ny organisasjon til Fellesorganisasjonen Vestfold og Telemark.

«Tre ting som oppsummerer Oddvar er kampen for sosialt arbeid, studentrekruttering og det beste for ungane» - sa Ole-Henrik Olsen i hans takketale.

Mange andre hadde også tatt veien for å takke av Oddvar, det var blant annet forbundsleder i FO Mimmi Kvisvik, Fylkesleder i FO Innlandet Olav Neerland, regionleder i Fagforbundet Vestfold og Telemark og mange flere. Det haglet med godord.

Oddvar Gran har vært aktivt med mange av LOs råd og fora. Han har representert FO inn i LOs regionråd, regionkonferanser, LOfavørkomiteen, studentvervingen og annet. Han har i alle år delt kontor med oss i LO fellesskapet.

Vi i LO Vestfold og Telemark takker Oddvar Gran for samarbeidet og ønsker han en fin pensjonstilværelse.

Ole-Henrik Olsen

Organisasjonsmedarbeider