Vi er tilbake igjen!

Vi er tilbake igjen!

Etter en fin sommerferie er LO Vestfold og Telemark tilbake igjen på kontoret. Vi gleder oss til en aktiv høst. Først er det studiestart og Arendalsuka som står for tur.

LO Grenland har hovedansvar for deltakelse på Elvefesten i Porsgrunn lørdag 13. august. Her skal ungdomsutvalget i LO Vestfold og Telemark delta i «Ta sjansen» med vår LO-båt. Møte opp til en prat på stand på Brattsberg brygge i Porsgrunn førstkommende lørdag!

Annen aktivitet i høst er at LOs Serviceprosjekt skal ut på veien. Vi skal besøke alle våre prioriterte områder og være synig flere steder. Denne høsten skal Sandefjord lufthavn Torp og Farmandsstredet besøkes, i tillegg til Nordbyen, Down Town og Herkules. Det er invitert til et møtet 23. august. Håper det kommer mange hit.

LOfavørkomiteen skal ha møte i august og arrangerer et kurs i oktober. Her kommer det mer informasjon. Ønsker din fagforening mer informasjon, kontakt oss så kommer gjerne noen fra banken og LOfavørkomiteen ut til dere. Sjekk ut LOfavørinformasjon og dine tilbud. Sjekk LOfavørfordelene her.

Regionrådsmøter planlegges for høsten og vår regionkonferanse blir på Scandic Park hotell i Sandefjord 6. – 7. oktober. Invitasjon til våre deltakere kommer.

LO-radioen starter opp igjen med sendinger fra 20. august. Vi sender da hver lørdag fra kl. 12.00 – 14.00 med faglig innhold.

Vi starter opp igjen med Kameratpraten med LO – følg oss på facebook og vår youtubekanal.

Ellers er det mange spennende politiske saker som diskuteres fremover.

Vi gleder oss til denne høsten!

Ole-Henrik Olsen

Organisasjonsmedarbeider