Vi deltok på UEs fylkesmesterskap for ungdomsbedrifter!

Vi deltok på UEs fylkesmesterskap for ungdomsbedrifter!

En av årets desidert morsomste arbeidsdager! Vi har vært på UEs fylkesmesterskap for ungdomsbedrifter i Sandefjord denne uken.

Som så mange år tidligere har vi vært dommere på Ungt Entreprenørskap Vestfold og Telemark sin fylkesmesse, denne gang i Hjernes kulturhus i Sandefjord. Harald Olsen og Ole-Henrik Olsen var begge dommere i kategorien "Beste Ungdomsbedrift".

Christine Rise satt også i jury og fikk dele ut prisen for beste HR bedrift mens Martine Øverland satt i jury og delte ut prisen for «Beste samarbeid med næringslivet» - en pris som LO er stolt eier av. Dette er en av de morsomste dagene for oss på LO-kontoret å kunne delta på.

Her treffer vi mange engasjerte og uredde undommer med pågangsmot og innovasjonskraft. Vi er sikre på at denne arbeidsmetoden gir elevene en god start på arbeidslivet med godt entreprenørskapskunnskap. Vi takker Ungt Entreprenørskap Vestfold og Telemark for den muligheten vi får til å delta. Vi stiller opp igjen!

Her kan du se vinnerne!