Vel gjennomført årsmøte i LO Horten!

Årsmøte i LO Horten

Vel gjennomført årsmøte i LO Horten!

Onsdag 26. april ble årsmøtet i LO i Horten avholdt på Folkets Hus i Horten. Kjell Arne Lie ble valgt som ny leder.

LO Horten er oppe igjen med nytt styre og ny giv. Kjell Arne Lie fra FO skal lede lokalforeningen framover og får med seg nestleder Tommy Bu Nilsen fra Fellesforbundet, sekretær Ronny Tollefsen fra Fellesforbundet, kasserer Malin Bystrøm fra Fagforbundet og styremedlemmer Robert Jacobsen fra Fellesforbundet, Kjell Arve Dyrnes fra NTL og Terje Johansen fra Fellesforbundet.

Eivind Yrjan Stamnes gjestet årsmøtet fra regionskontoret, og gratulerte nytt styre og ny giv, samtidig som det ble oppfordret til å delta aktivt i sommerpatruljen og i valgkampen.

Årsmøtet vedtok en uttalelse om politisk styring av energipolitikken og en handlingsplan som legger opp til at LO Horten skal være godt synlig i lokalmedia, avholde jevnlige styremøter, planlegge og arrangere 1. mai, delta i sommerpatruljen, styrke det fagligpolitiske samarbeidet, delta på LO Vestfold og Telemarks regionkonferanser, arrangere faglig pub sammen med Fagforbundet og Fellesforbundet og delta aktivt i valgkampen opp mot høstens kommune- og fylkestingsvalg.

Regionkontoret gratulerer det nye styret og gleder oss stort til samarbeid!

Eivind Yrjan Stamnes

Faglig ungdomssekretær