Rabatt på Notodden Bluesfestival

Rabatt på Notodden Bluesfestival

LO medlemmer får gjennom LO favør ordningen 20 % rabatt på billettene til Notodden Bluesfestival første helgen i august

I samarbeid med Notodden Bluesfestival kan LOfavør tilby deg som medlem 20% rabatt på festivalpass til  bluesfestivalen.
Notodden Blues Festival er Norges største bluesfestival, og viden kjent som “Europas beste bluesopplevelse”. På Notodden kan du gjennom 3 dager oppleve det beste som finnes innen norsk og internasjonal blues.
Årets artister er blant annet:
Henning Kvitnes & gutta, CC Cowboys, Bjørn Berge, Dance with a Stranger, Di Derre, Kyla Brox and Danny Blomely, Gumbo Grits & Gravy, Tiger City Jukes, Mike AndersonReidar Larsen, Vidar Busk & the True Believers, Claudia Scott og Spellemann-vinner Daniel Eriksen.

"Somliga går med trasiga skor"
LO-prosjektet "Somliga går med trasiga skor" inviterer til gratis arrangementer under festivalen og starter torsdag 5. august med "Jailhouse Stage" i samarbeid med Blues Factory. Fredag 6. og lørdag 7. august får unge musikere mulighet til å opptre på LO-scenen "Barrikaden Blueskro" slik at de får møte og presentert seg for publikum.
Søndag 8. august arrangeres solidaritetskonserten "Somliga går med trasiga skor" med Henning Kvitnes med band. Denne konserten er den offisielle avslutningen av Notodden Bluesfestival 202