LOfavørforedrag for Fagforbundet i Vinje

Bjørg Marit Sollie fra Sparebank1 Sørøst-Norge og Ole-Henrik Olsen LO Vestfold og Telemark

LOfavørforedrag for Fagforbundet i Vinje

Denne uka var LOfavørkomiteen i Vestfold og Telemark ute på foredrag. Denne gangen besøkte vi Fagforbundet i Vinje. Kjenner du til dine LOfavørfordeler? Klikk deg videre!

Her kan du finne dine LOfavørfordeler: LOfavør.

Bjørg Marit Sollie fra Sparebank1 Sørøst-Norge og Ole-Henrik Olsen leder av LOfavørkomiteen i Vestfold og Telemark besøkte medlemsmøte i Fagforbundet i Vinje mandag 26. september. Det var rundt 20 personer til stede og de som kom fikk god informasjon om LOfavørfordelene.

Viste du at du som LO medlem har Norges beste innboforsikring? Den har ingen øvre forsikringsgrense, dekker skade på drivhus og stjålet sykkel fra forsikringsstedet for å nevne noe. Les mer her: LOfavør Innboforsikring.

Så snakket vi om LOfavør Advokatforsikring, en forsikring som er kollektiv for flere LO-forbund, der i blant Fagforbundet. Viste du har du ikke betaler noen timepris,  dekker nabotvister, husleierett og plan- og bygningsrett? Trenger du en samboerkontrakt eller sette opp et testamentet? Da kan du bruke LOfavør Advokatforsikring! Ler mer her: LOfavør Advokatforsikring.

Videre ble ferie- og fritidsfordelene snakket om. Viste du at du kan spare flere hundre kroner på hotellovernatting ved å bruke LOfavørfordelen din? Ole-Henrik Olsen fortalte om sin opplevelse der han bestilte hotellovernatting i Oslo for 5 personer i 2 rom til en reise i november. "Når jeg bestilte via LOfavør så sparte jeg over 600 kroner på denne bestillingen sammenlighet med bestilling direkte på hotellets side. Dette skal jeg benytte meg av flere ganger." - Sier Ole-Henrik Olsen.

Les mer om LOfavør Ferie-og fritidsfordelene.

Bjørg Marit Sollie fra Sparebank1 Sørøst-Norge snakket mye om økonomisk rådgivning og hverdagsøkonomi. Er din økonomiske situasjon litt krevende? Ikke vent med å kontakte banken! Kontakt banken her.

Gjennom ditt LO medlemskap så får du også gode fordelder innen bank og forsikring. Blant annet har LOfavør fremforhandlet gunstige betingelser på boliglån og har blant landets laveste renter. Se fordelene her.

Som om ikke dette var nok, så er det enda mer av gode fordeler innen bank og forsikrig. Les mer om dette på LOfavørs hjemmeside:

Bank

Forsikring

Vil din fagforening ha besøk av oss? Ta kontakt da vel! Send oss en e-post.

Ole-Henrik Olsen

Organisasjonsmedarbeider