LOfavør rabatt på Bø Sommarland og Notodden Bluesfestival

LOfavør rabatt på Bø Sommarland og Notodden Bluesfestival

Husk at du i sommer får rabatt på Bø Sommarland og Notodden Bluefestival! Her er det penger å spare. Hva venter du på? Klikk deg videre.

Bø Sommarland er Skandinavias største vannpark. Parken ligger i Bø i Telemark og er en av Norges største turistattraksjoner med om lag 150 000 besøkende årlig. 2021 sesongen starter 18 juni

Du får inngang til Bø Sommarland til redusert pris. Sjekk ut og bestill her.

I samarbeid med Notodden Bluesfestival kan LOfavør tilby deg som medlem 20% rabatt på festivalpass til  bluesfestivalen. I år arrangeres festivalen fra 5. - 8. august.

Her kan du lese om programmet på årets festival: Notodden bluesfestival.

Her kan du lese om rabatten du får og her kan du bestille festivalpass.

Få med deg årets "Somliga går med trasiga skor"
LO-prosjektet "Somliga går med trasiga skor" inviterer til gratis arrangementer under festivalen og starter torsdag 5. august med "Jailhouse Stage" i samarbeid med Blues Factory. Fredag 6. og lørdag 7. august får unge musikere mulighet til å opptre på LO-scenen "Barrikaden Blueskro" slik at de får møte og presentert seg for publikum.
Søndag 8. august arrangeres solidaritetskonserten "Somliga går med trasiga skor" med Henning Kvitnes med band. Denne konserten er den offisielle avslutningen av Notodden Bluesfestival 2021.

Ole-Henrik Olsen

Organisasjonsmedarbeider