LO stand i Holmenkollen

LO stand i Holmenkollen

LO Viken og Oslo hadde stand på den siste Raw Air helgen hvor LO er hovedsponsor for hopplandslaget. LO Vestfold og Telemark var representert med regionnestleder Harald Olsen på standen.

Det var en fantastisk helg i Holmenkollen med strålende vær og norske seiere i nesten alle konkurranser. Både jentene med Silje Opseth og herrene med Marius Lindvik og Daniel-Andre Tande vant sine konkurranser.

Det var første gang på to år at det var tilskuere i Kollen igjen og stemningen var svært god i det flotte været.

LO har vært på plass hvert år det har vært avholdt Raw Air i kollen med egen stand og konkurranser. LO sitt lykkehjul var et meget populært innslag med flotte premier som hopplua, sjokolade, sitteunderlag og reflekser. I tillegg kunne man delta i quiz og vinne flotte sekker fra Help forsikring.

På søndagen var både tidligere LO leder Gerd Kristiansen  og nåværende leder Peggy Hessen Følsvik tilstede sammen med hopper Maren Lundby for å markere likestilling innen hoppsporten. Det kjempes for at jentene skal få lov å delta i skiflyvning og likestilling av lønn for hopperne. I dag har mennene høyere pengepremier enn damene.