Lean-dagen 9. og 10. juni

LO/Trond Isaksen

Lean-dagen 9. og 10. juni

Det siste året har pandemien satt sitt preg på hele verden, og både samfunn og næringsliv har i løpet av veldig kort tid blitt tvunget til å forholde seg til nye rammer og forutsetninger. Det har også gjort endring, utvikling og omstilling enda mer aktuelt. Leandagen i BTV-regionen vil derfor i 2021 fokusere på det langsiktige og strategiske perspektivet i tider der kortsiktig handling og omstilling er på de fleste sine agendaer, enten man tilhører det private næringsliv eller offentlig virksomhet/forvaltning.

LO er med både som arrangør og står på programmet med foredrag. Kjetil Staalensen vil delta i samtale om lean i omstillingstider hos Norsk Gjenvinning.

Målgruppen er ledere og nøkkelpersoner i alle virksomheter som er opptatt av å styrke sin konkurransekraft og gjennomføringsevne. Vi mener at noen av de viktigste nøkkelpersonene er tillitsvalgte, og vil derfor oppfordre dem om å melde seg på.

"Vår egen" Per Halvorsen fra Sparebank 1 skal holde et spennende foredrag under overskriften "Hjemmekontor - Kan vi drive banken fra stua hjemme?".

Arrangementet er først og fremst digitalt, med mulighet for fysiske samlinger i de ulike regionene.

Hele programmet finner du her.