I år vil 1. mai gå digitalt

I år vil 1. mai gå digitalt

Du kan være med å feire arbeidernes dag på nett i år. Flere av fylkets lokalorganisasjoner kjører egne sendinger. Sjekk ut hvordan du kan følge 1. maisendingene.

LO Øvre Telemark: Sendingen går digitalt kl. 10.00 på facebooksiden deres: LO Øvre Telemark

LO Vestmar: Sender video fra bekransningen av minnebautaen og Fernanda Nissen statuen kl. 12.00. Taler og appeller sendes kl. 14.00. Følg med på facebooksiden til: LO Vestmar

LO Tinn: Sender kl. 15.00 – 16.00 på facebooksiden LO Tinn: LO Tinn.

LO Grenland: Sender fra kl. 14.00 – 15.00 på www.ta.no og facebooksiden til LO Vestfold og Telemark

LO Tønsberg:  Sender kl. 15.00 – 16.00 – via facebooksiden 1. mai komiteen i Tønsberg

LO Horten: Digitalt på facebook, sjekk ut siden deres for mer informasjon: LO Horten

LO Larvik: De sender på nett. Sjekk ut facebooksiden deres: LO Larvik

I tillegg sender LO-radioen en fyldig sending fra kl. 10.00 til kl. 16.00. Vi skal ha en prat med LO-lederen og Arbeiderpartilederen, samt en rekke appeller og samtaler fra folk i bevegelsen. Du kan lytte på Radio Grenland sin frekvens på FM eller DAB. I tillegg kan du lytte til hele sendingen på: www.radiogrenland.no

LO sender en lang sending på nett fra kl. 11.00. I  årets 1. mai-sending møter du arbeidsfolk og tillitsvalgte, LO-leder og partiledere, det blir musikk og kultur, appeller og underholdning. Kort sagt: det blir 1. mai-stemning! Følg sendingen på www.lo.no eller www.1mai.no

Digital solidaritetsmarkering fra Utvalg for internasjonal solidaritet, mangfold og inkludering i Fagforbundet Vestfold og Telemark, legges ut på Youtube: Få med deg solidaritetsmarkeringen her.

Ole-Henrik Olsen

Organisasjonsmedarbeider