Hvordan skal vi rekruttere?

Hvordan skal vi rekruttere?

LO er på full fart mot 1 million medlemmer - men for å komme dit trenger vi din hjelp: Hvordan syntes du vi skal verve nye medlemmer?

LO som organisasjon er i stadig utvikling og vi nærmer oss faktisk 1 million medlemmer.

Slagordet for denne periodens Kongress var "Større, Sterkere, Sammen" og vi på regionskontoret er stadig ute for å stå på stand og verve nye medlemmer, vi har en storslått satsning på verving blant studenter og unge arbeidstakere. Vi bidrar stadig i forbundene sine verveprosjekter og vi har en egen satsning på de som jobber innenfor servicenæringen gjennom LOs Serviceprosjekt.

Men det er ikke sikkert at vi sitter på den beste løsningen for hvordan vi raskest mulig skal nå ut til flere og verve flere medlemmer. Derfor ønsker vi å høre fra deg:

Hva tror du er den beste måten å verve nye medlemmer på?

Hva kan vi gjøre for deg og din arbeidsplass for at du skal kunne verve flere av dine kolleger?

Er det aktiviteter som stands, arbeidsplassbesøk, portaksjoner, postkortaskjoner eller annet vi burde gjøre mer av?

Eller har du helt andre ideer til hvordan vi skal klare å verve flere?

Alle innspill, kommentarer eller gode ideer/innspill mottas med takk - vi på regionskontoret sitter ikke alltid på de beste løsningene og vil gjerne høre fra deg!

Innspill kan sendes til christine.rise@lo.no på mail eller dere kan skrive til oss på våre Facebook sider!

Vi ser frem til å høre fra deg!