Flotte besøk på LOkontoret

Besøkende på LOkontoret

Flotte besøk på LOkontoret

Vi setter så stor pris på besøk, og nettopp denne uka har det vært mange innom kontoret vårt i Porsgrunn. Det har vært gjester fra både LOsentralt, fra lokalorganisasjoner, fra politikere og enkeltmedlemmer. Vi har tilogmed fått en intimkonsert.

Den glade gjengen på bildet er fra venstre Margit Norheim Lindgren, Johnny Skogsrød, Frode Paulsen, Alexander Lien, Irene Bordier Haukedal, Chris Aarnes Bakkane, Ole-Henrik Olsen og Trond Ytterbø med høne.

Margit jobber som rådgiver ved næringspolitisk avdeling i LO sentralt, og har hospitert hos oss denne uka. Hennes arbeidsområder er bærekraft og grønn utvikling, med særlig fokus på industrien. Vi har presentert henne for hvordan regionkontoret jobber både med industrien og andre områder. Hun har samtidig blitt kjent med noen av lokalorganisasjonene og hvordan de jobber. Det er kjempefint at ute- og inneapparatet i LO blir kjent med hverandre på denne måten.

Margit Norheim Lindgren

På onsdag fikk vi besøk av selveste Trond Ytterbø og gitaren hans. Trond er medlem i lokalorganisasjonen LO i Øvre Telemark og medlem i Creo. Han hadde med seg Frode fra Notodden AP og Alexander Lien som er tidligere leder i LO Telemark. Vi hadde en veldig nyttig prat om faglig politisk samarbeid og grønn næringsutvikling. Og som avslutning på besøket fikk vi altså en herlig fremføring av en sang som Trond snart skal spille inn sammen med andre musikalske krefter på Notodden.

Trond Ytterbø

Johnny som er leder i LO i Grenland har vi ofte besøk av, og vi heldig som har engasjerte ledere som i våre ni lokalorganisasjoner. Snart vil vi kunne presentere resultatene fra alle årsmøtene.

Kontoret er allerede pynta til påske, og Trond mente at høna måtte være med på bildet :)