Egen Facebook side for tillitsvalgte fra LO Media - bli med i dag du også!

Egen Facebook side for tillitsvalgte fra LO Media - bli med i dag du også!

Kjære tillitsvalgt! Vil du ha tips og råd fra nesten 6000 andre tillitsvalgte? For halvannet år siden åpna vi ei facebookgruppe eksklusivt for dere tillitsvalgte. Siden da har flere hundre fått hjelp fra andre tillitsvalgte med problemer og dilemmaer de har møtt på sin arbeidsplass, takket være aktive medlemmer i gruppa. «Jeg er med i denne gruppa for å få mange nyttige tips og råd. Anbefaler andre å melde seg inn fordi det er greit at vi er flere som bakker hverandre opp. Lærer masse av det», skriver et av medlemmene i gruppa.

Bli med du også! Gruppa er åpen for alle tillitsvalgte, på alle nivåer, både konserntillitsvalgte, lokale klubbledere, foreningsledere, plasstillitvalgte, tillitsvalgte i LO og forbundenes organisasjonsledd, verneombud eller deg som sitter i klubbstyret. Du må huske å svare på spørsmålene du får opp når du ber om medlemskap, for at vi skal vite at du er kvalifisert.

Tillitsvalgtgruppa er lukka, fordi vi ønsker at denne gruppa skal være et eksklusivt tilbud til tillitsvalgte, der vi kan diskutere uten at det er synlig for andre. Å lukke gruppa tror vi fører til tryggere og mer konstruktive diskusjoner.

Du må gjerne dele ditt spørsmål i gruppa, enten åpent eller anonymt. Anonyme henvendelser kan sendes til tillitsvalgt@lomedia.no

Vi håper du har lyst til å bidra i diskusjonene. Jo flere som bidrar, dess mer nytte vil hver enkelt kunne ha av gruppa. Inviter gjerne andre tillitsvalgte du kjenner til å bli medlem.

Håper vi ser deg i gruppa!
Meld deg inn i gruppa her!

Beste hilsen

Ragnhild Heyerdahl, påtroppende redaktør i LO-Aktuelt og Ane Bamle Tjellaug, redaksjonell utvikler i LO Media

Administratorer i gruppa «Tillitsvalgt på jobb»