Den økonomiske situasjonen viktigste sak på høstens regionkonferanse

Den økonomiske situasjonen viktigste sak på høstens regionkonferanse

6. og 7. oktober samles de tillitsvalgte i forbunda og i lokalorganisasjonene til regionkonferanse på Scandic Park Sandefjord. Den økonomiske situasjonen for både arbeidslivet og for privatpersoner blir selvfølgelig hovedsaken. Statsbudsjettet legges frem samme torsdag, og vi får LOlederen på besøk direkte fra Vandrehallen i Stortinget. Samtidig vil LOs tidligere hovedkasserer Stein Reegård hjelpe oss med å få oversikt.

De rødgrønne stortings- og fylkestingsrepresentantene fra vårt fylke er alltid flittige gjester på våre konferanser. Sammen håper vi å utarbeide gode politiske debatter og vedtak som forhåpentligvis kan bringe oss i rett retning.

Nominasjonslistene for de nye fylkene begynner å bli kjent, og vi vil benytte regionkonferansen til å se frem mot fylkes- og kommunevalget om ett år.

Regionkontoret ser fram til å møte alle delegater og gjester og vil tilrettelegge for gode debatter og vedtak.