Arild Theimann fikk 3. plass på fylkeslista

Arild Theimann fikk 3. plass på fylkeslista

LO sin kandidat Arild Theimann fra Industri og Energi fikk 3. plassen på Ap sitt første forslag til fylkesliste. Endelig nominasjonsmøte er 19. november.

Det var stor glede da nominasjonskomiteen til Ap i Vestfold la fram sitt første listeforslag med Arild Theimann på 3. plassen. Arild er ansatt i Industri og Energi sentralt og har bred politisk erfaring fra kommunepolitikken i Sandefjord. Han var også en kort periode politisk rådgiver i Olje og Energidepartementet.

LO i regionen er svært fornøyd med å få en faglig kandidat såpass høyt opp på fylkeslista til Arbeiderpartiet i Vestfold. Det er viktig å få en med industribakgrunn høyt opp på lista og en som eventuelt kan lede et hovedutvalg om venstresiden vinner makta.

I tillegg var det gledlig at vi fikk en av våre ansatte på regionskontoret Oler Henrik Olsen på en 11. plass. han er nå bosatt i Larvik og har også industribakgrunn, men er i dag medlem av Handel og Kontor.

Den siste kandidaten fra LO Hilde Elgesem Andersen fikk 16. plass. Hun har bakgrunn fra Industrien i Horten og jobber i dag i Fellesforbundet.

Ved å trykke på linken under kommer du til hele listeforslaget

Listeforslaget

Harald Olsen