Østfoldkonferansen er tilbake – Har du husket å melde deg på?

Øverste rad fra venstre: • Ole Erik Almlid • Cilia Holmes Indahl • Stefan Hyttfors • Silje Haus Reve • Gjermund Løyning Nederste rad fra venstre: • Trude Tinnlund • Steinar Krogstad • Elise Waagen • Ola Stormorken • Siv Henriette Jacobsen

Har du meldt deg på Østfoldkonferansen 7/9?

Det er fortsatt mulig å melde seg på Østfoldkonferansen, men det kan bli fullt og 5. september er siste frist. Vi inviterer til en dag hvor vi reflekterer, diskuterer og samtaler om regionens fremtidsmuligheter og vekstpotensial. Sammen skal vi løfte regionen vår videre. Dette blir en dag for inspirasjon, motivasjon og nye kontakter, så meld deg på i dag.

Sammen re-etablerer vi den største møteplassen for arbeids- og næringslivet i Østfold og Follo. Velkommen til bedrifter, tillitsvalgte, offentlig sektor, politikere og samfunnsengasjerte Follo- og Østfoldinger. I årene som kommer må det skapes flere jobber, samtidig må utslipp kuttes og flere inkluderes i arbeidslivet. Hva skal til for å få til dette i Østfold og Follo?

På vei ut av en pandemi og midt i en energikrise, råvarekrise og krig i Europa, lever vi i uforutsigbare tider. Dette vil påvirke bedriftene, men bedriftene er også en del av løsningen og i dette ligger det mange muligheter i tiden fremover! Vi inviterer til en dag hvor vi reflekterer, diskuterer og samtaler om regionens fremtidsmuligheter og vekstpotensial.

Sammen skal vi løfte regionen vår videre.
Dette blir en dag for inspirasjon, motivasjon og nye kontakter.

Følg oppdateringer og les mer om programmet her og om innlederne her

Det arrangeres et eget kveldsarrangement der vi skal markere at vi nå får Østfold tilbake som eget fylke. Arrangementet vil starte med velkomst og aperitiff før en svært spennende innledning av futuristen; Stefan Hyttfors som bl.a. har blitt kåret til «Årets Taler» i Sveriges to ganger.  I tillegg blir det god mat, kulturinnslag og mulighet til «mingling».
Les mer om Kveldsarrangement Østfoldkonferansen_ (002).pdf

Dagskonferanse på Quality Hotel Sarpsborg: kl. 09:00-17:00
Kveldsarrangement med aperitiff og middag på Inspiria science center: kl.18:00

Meld deg alternativt på dag, kveld eller hele konferansen her