Agenda Innlandet 2023

Agenda Innlandet 2023

Det er åpent for påmeldinger til Innlandets store og brede arena for samfunnsengasjement. Du er velkommen til møteplassen for politisk dialog i Gjøvik Olympiske Fjellhall 25. januar.

Alle er velkomne til årets agenda Innlandet- konferanse! For tillitsvalgte er det ekstra stas at Steinar Krogstad, 2. nestleder i LO er der fra LO sentralt. Vi får en rekke spennende innledninger fra statsråder, økonomi- og samfunnseksperter og andre viktige aktører når fremtidens premisser skal legges.

«Hva nå, Innlandet?»

Så er det nettopp dette- hvordan rigger vi oss i når krig, klimautfordringer og økonomisk usikkerhet preger store deler av verdenssamfunnet? Det rammer norsk økonomi og det påvirker både bedrifter og lokalsamfunn i Innlandet. Samtidig ligger det muligheter der, men hvordan skal vi greie samle oss om  å ta grep om dem?

På årets konferanse spør vi «Hva nå, Innlandet?»

Samarbeid

På 4. året arrangeres Agenda Innlandet av Innlandet fylkeskommune, SpareBank 1 Østlandet, NHO Innlandet og LO Innlandet. Samhandling er viktig for partnerne, og synes kanskje enda viktigere i dagens situasjon.

Prisutdelinger

En arena av dette formatet er funnet verdig til utdeling av Innlandsprisen, prisen for årets INNspirator og Innovasjonsprisen. Fylkesordføreren deler ut prisene på vegne av juryer satt sammen av litt forskjellige aktører, blant annet LO og NHO i Innlandet for partene i arbeidslivet.

Meld deg på!

Denne gangen holdes konferansen i Gjøvik Olympiske Fjellhall