Følg LO-lederen direkte på 1. mai - LO

Landsorganisasjonen i Norge

Følg LO-lederen direkte på 1. mai

LO-leder Hans-Christian Gabrielsen er hovedtaler når LO i Oslo arrangerer 1. mai arrangement på Youngstorget. Vi håper på stor oppslutning om årets 1. mai-arrangementer.

Hans-Christian reiser videre til arrangementer i Fredrikstad og Skjeberg etter han er ferdig i Oslo.  På kvelden overværer LO-lederen forestillingen "Oscar Torp - fra barnearbeider til statsminister" på Sarpsborg Scene.

Oversikt over hvor LO-ledelsen taler på 1. mai

For de som ikke har muligheter til å ta turen til sitt lokale arrangement sender vi talen til LO-lederen direkte på på LOs hjemmesider (www.lo.no)  og på Facebook live.  I følge programmet går LO-lederen på talerstolen i Oslo kl. 12.25.  Vi starter sendingen kl. 12.15 med Oslo Sosialistiske kor og deretter apell ved byrådsleder Raymnond Johansen

Hovedparolen for årets 1. mai er "Trygt arbeidsliv for alle". Årets 1. mai-merke kan bestilles i Arbeiderpartiets nettbutikk.

Årets 1. mai-aksjon er viet kampen mot ulikhet. De innsamlede midlene vil gå til Norsk Folkehjelps arbeid internasjonalt. Ta godt imot bøssebærerene
Les mer hos Norsk Folkehjelp

Linker:
Oscar Torp - fra barnearbeider til statsminister" på Sarpsborg Scene.

Flere aktuelle saker

Se alle artikler