LO-tv: Velferd er vårt fremste vern - Arendalsuka 2021

Foto: Pierluca Taranta

LO-tv: Velferd er vårt fremste vern - Arendalsuka 2021

I år tar vi Arendalsuka ut til hele landet! Til et arrangement nær deg eller en skjerm lett tilgjengelig. Følg gode debatter og opplev spennende artister - hele uka! Følg digitalt på LOs Facebookside eller på www.lo.no!

Hvordan henger velferdsstaten, offentlig sektor og beredskap virkelig sammen?

Vi viser debatten fra vårt LO-tv-studio i Bankgården.

Vi byr på flotte gjester og artister i studio, og reportasjer med sterke historier fra våre medlemmer over hele landet i en tettpakket og spennende tv-time, under kyndig ledelse av Terje Svabø.

Blant gjestene finner vi Eileen Tennebø fra Norsk Folkehjelp, og hun skal blant annet fortelle om da hun var i aksjon både på Utøya og Gjerdrum. AUF-leder Astrid Willa Eide Hoem er med, og hun skal duellere med Unge Høyre-leder Ola Svenneby om dagens tema. Fagforbundets Mette Nord og NTLs Kjersti Barsok er også blant kveldens gjester.

Vi skal også live inn og møte flotte medlemmer og tillitsvalgte i Bergen.

Kveldens artister: Valkyrien Allstars.

Bli med blant publikum i Bankgården i Arendal, eller følg arrangementet digitalt på LO.no eller LOs Facebook.

Senere på kvelden (for dem som er i Bankgården), skal køntribandet Ann Loveless spille.

Vi krever framvisning av grønt koronapass og benytter oss kun av bordservering. Ha QR-koden klar og følg smittevernreglene.

Arendalsuka vil opprette en teststasjon der personer som i utgangspunktet ikke har grønt sertifikat kan ta en hurtigtest. Negativ hurtigtest gir grønt koronasertifikat i 24 timer.  Arendalsukas teststasjon finner du i Peder Thomassons gate ved inngangen til gågaten. Les mer om både dropin og timebestilling for dette på Arendalsuka.no.