LO-tv: På skuldrene til giganter - Arendalsuka 2021

Foto: Kelly Sikkema/Unsplash

LO-tv: På skuldrene til giganter - Arendalsuka 2021

I år tar vi Arendalsuka ut til hele landet! Til et arrangement nær deg eller en skjerm lett tilgjengelig. Følg gode debatter og opplev spennende artister - hele uka! Følg digitalt på LOs Facebookside eller på www.lo.no!

Vi viser hvordan dagens industrier her i landet viser vei til morgendagens klimaløsninger og rettferdige, grønne omstilling, fra vårt LO-tv-studio i Bankgården i Arendal.

Vi byr på spennende gjester og artister i studio, alt under kyndig ledelse av Terje svabø, og du får se reportasjer med solide historier fra medlemmer over hele landet.

I studio i Arendal blir det blant mye annet duell med Fellesforbundets Jørn Eggum og Stein Lier-Hansen i Norsk Industri.

Vi skal live inn fra Folkets Hus i Trondheim der LO-leder Peggy Hessen Følsvik følger sendingen sammen med LO-medlemmer, og vi kommer live inn også fra Folkets Hus i Kirkenes.

Frode Alfheim, Industri Energi, er også blant kveldens gjester i studio.

Bli med blant publikum i Bankgården i Arendal, eller følg arrangementet digitalt på LO.no eller LOs Facebook.

Kveldens artist: Ann-Helen Schjølberg.

Vi krever framvisning av grønt koronapass og benytter oss kun av bordservering. Ha QR-koden klar og følg smittevernreglene.

Arendalsuka vil opprette en teststasjon der personer som i utgangspunktet ikke har grønt sertifikat kan ta en hurtigtest. Negativ hurtigtest gir grønt koronasertifikat i 24 timer.  Arendalsukas teststasjon finner du i Peder Thomassons gate ved inngangen til gågaten. Les mer om både dropin og timebestilling for dette på Arendalsuka.no.