LO-tv: Den store ulikhetsdebatten - Arendalsuka 2021

Foto: Pierluca Taranta

LO-tv: Den store ulikhetsdebatten - Arendalsuka 2021

I år tar vi Arendalsuka ut til hele landet! Til et arrangement nær deg eller en skjerm lett tilgjengelig. Følg gode debatter og opplev spennende artister - hele uka! Følg digitalt på LOs Facebookside eller på www.lo.no!

De økonomiske forskjellene i Norge har økt. De som har mest fra før får mer å rutte med, mens gapet til de som har mindre blir stadig større.

LO-tv: Vi viser Den Store Ulikhetsdebatten fra vårt studio i Bankgården i Arendal. Vi kommer også live inn fra storskjermarrangement i Fredrikstad, der vi treffer medlemmer som har opplevd dagens tema på nært hold.

Bli med blant publikum i Bankgården i Arendal, eller følg med digitalt på LO.no eller LOs Facebookside!

Vi byr på flotte gjester og artister i studio, og reportasjer med sterke historier fra våre medlemmer over hele landet i en tettpakket og spennende tv-time, under kyndig ledelse av Terje Svabø.

I studio blir det blant mye annet duell mellom LO-leder Peggy Hessen Følsvik og NHO-sjef Ole Erik Almlid. Skjalg Fjellheim (Nordlys) og Irene Halvorsen (Nationen) deltar i kommentatorboksen.

Forfatteren av "Arven etter Erna", LOs Wegard Harsvik, og Agendas Trygve Svensson er også blant kveldens gjester.

Artister: Solveig Slettahjell, Sjur Miljeteig og Morten Qvenild. Dørene åpner i Bankgården en time før sending.

Vi krever framvisning av grønt koronapass og benytter oss kun av bordservering. Ha QR-koden klar og følg smittevernreglene.

Arendalsuka vil opprette en teststasjon der personer som i utgangspunktet ikke har grønt sertifikat kan ta en hurtigtest. Negativ hurtigtest gir grønt koronasertifikat i 24 timer.  Arendalsukas teststasjon finner du i Peder Thomassons gate ved inngangen til gågaten. Les mer om både dropin og timebestilling for dette på Arendalsuka.no.