LO-tv: Åpningsfest for LOs nasjonale tv-sendinger fra Arendalsuka

Foto: Anne Falch/LO

LO-tv: Åpningsfest for LOs nasjonale tv-sendinger fra Arendalsuka

I år tar vi Arendalsuka ut til hele landet! Til et arrangement nær deg, eller en skjerm lett tilgjengelig. Følg gode debatter og opplev spennende artister - hele uka! Følg digitalt på LOs Facebookside eller på www.lo.no!

Før partilederdebatten:

Etter partilederdebatten

LO lanserer våre nasjonale tv-sendinger fra Arendalsuka, ledet av Terje Svabø, der åpningen er med blant andre LO-leder Peggy Hessen Følsvik, Fellesforbundets leder, Jørn Eggum og Fagforbundets leder, Mette Nord. Live backstage varmer vi opp med både godt humør og skarpe replikker fra Ap-nestleder Bjørnar Skjæran og statsråd Henrik Asheim (H) i studio fra klokken 21.00.

Vi viser partilederdebatten på storskjerm fra kl. 21.20, og i LO-tv-studio etterpå møter du de hardtslående kommentatorene Skjalg Fjellheim fra Nordlys, Irene Halvorsen fra Nationen, «leppa fra Grorud», Thorbjørn Berntsen, live fra sin egen stue, og flere gjester hos programleder Terje Svabø. Vår faste stamgjest, rett fra partilederdebatten, rekker nok å komme denne gangen også.

Du kan enten følge kvelden hos oss digitalt på LO.no eller LOs Facebook, eller du kan delta som publikum i Bankgården i Arendal. Her åpner dørene kl. 20.

Vi krever framvisning av grønt koronapass og benytter oss kun av bordservering. Ha QR-koden klar og følg smittevernreglene.

Arendalsuka vil opprette en teststasjon der personer som i utgangspunktet ikke har grønt sertifikat kan ta en hurtigtest. Negativ hurtigtest gir grønt koronasertifikat i 24 timer.  Arendalsukas teststasjon finner du i Peder Thomassons gate ved inngangen til gågaten. Les mer om både dropin og timebestilling for dette på Arendalsuka.no.