Delte ut en liten oppmerksomhet før jul

©fotomaximum - stock.adobe.com

Delte ut en liten oppmerksomhet før jul

LO og Rådet for psykisk helse har vært rundt på ulike rusinstitusjoner og i Brugata i Oslo med en liten oppmerksomhet før jul.

LO-sekretær Kristin Sæther, leder av LOs organisasjonsavdeling Bård Nylund og generalsekretær i Rådet for psykisk helse Tove Gundersen står klare for å spre litt juleglede blant dem som har minst.

-Det er mange som har lite eller ingenting, og vi har alle glede av å gi og få, sier LO-sekretær Kristin Sæther. Sammen med generalsekretær i Rådet for Psykisk helse Tove Gundersen og leder av LOs organisasjonsavdeling Bård Nylund, har hun hatt hyggelige møter med ansatte og beboere på Thereses hus, Marcus Thranes hus, Dalsbergstien hus, Fredensborg hus og Prindsen mottakssenter.

LO-sekretær Kristin Sæther på vei ned til Brugata

-I tillegg har vi truffet mange hyggelige folk i Brugata, også noen av dem mangeårige medlemmer i LO, som har vanskelge og slitsomme liv. Det gjør godt å treffe hverandre og slå av en prat før jul. Vi oppfordrer alle som har mulighet til å gjøre akkurat det. God jul!