Webinar-rekken «Selvledelse og personlig merkevarebygging» er godt igang!

Webinar-rekken "Bli en god jobbsøker - Selvledelse og personlig merkevarebygging i en urolig tid" er godt i gang!

Mot slutten av November informerte vi om et jobbsøkerkurs du som medlem kunne melde deg på, og dette kurset har nå startet. "Dette er over all forventning. Tidligere hadde jeg ikke sett for meg at det er så mye man kan gjøre i forkant av å skrive en jobbsøknad" er en av tilbakemeldingene fra deltagerne.

"Kan du skrive en søknad som får oppmerksomhet?" spurte vi om tidligere, og la ut om webinar-rekken «Selvledelse og personlig merkevarebygging» som du som medlem (og har arbeidssted på Oslo lufthavn – Gardermoen) kunne melde deg på helt gratis.

Onsdag 9. Desember startet serien med Modul 1: Forberedelse til CV og søknad – Tanker om egne ressurser og erfaringer. Det var rundt 45 deltakere med, og det var god dialog mellom deltakere og kursholdere via chattefunksjonen. Torsdag 10. Desember bar det videre med Modul 2: Arbeidsmarkedskunnskap, søknad og CV. Denne gikk over to deler.

Det er totalt fire moduler i kurset som sprer seg over til sammen seks dager. Vi ser frem til å følge med de resterende dagene da dette er svært interessant og nyttig.

Dette skriver Norges Fagakademi om kurset:
"Webinar-rekken med seks samlinger gir deg innsikt i hele rekrutteringsprosessen, og god forståelse for avgjørende og viktige verktøy for å komme i betraktning. Å være jobbsøker i 2021 er en heltidsjobb. Vi utforsker egne ressurser, talent og faglig kompetanse, noe som er svært viktig hvis jobben eller bransjen ikke eksisterer lengre."

Er du medlem i et LO-forbund men gikk glipp av dette så er det ikke for sent! Det beste er selvfølgelig å være med fra modul 1, men det er fortsatt mulig å melde seg på de modulene som ikke har startet enda. Påmelding finner du her