Webinar om LOfavør 14. desember 2020: Ferie, fritid og LOfavør reiseforsikring

Trygghet i privatlivet: Webinar om LOfavør 14. desember: Ferie, fritid og LOfavør reiseforsikring

14. desember holder vi webinar om ferie, fritid og LOfavør reiseforsikring. Etter hvert webinar vil det bli trukket ut flott adventgaver til de som deltar.Trekningen vil foregå på webinaret og alle får vite hvem den heldige er.Webinaret arrangeres på Teams og er gratis.

Desember og julen nærmer seg og den måneden byr på god mat, glitrende juletrær, og ferie i kaldere vær. Koronapandemien gjør at vi ikke kan reise til varmere strøk, og vi begynner kanskje å lure på om det finnes alternative aktiviteter eller reiser vi kan foreta oss, eller om man ikke behøver reiseforsikring når man ikke skal reise?

På dette webinaret er dette temaer vi skal gå gjennom. Vi får med oss Runa Bolstad Laume fra LOfavør-administrasjonen til å fortelle oss om ferie, fritid og opplevelser i LOfavørs fordelsprogram, og Bjørg Marit Sollie fra Sparebank 1 BV til å fortelle oss mer om reiseforsikring og hva som er lurt å tenke på som LO-medlem.

Selv om man planlegger å reise mindre enn ellers er ikke behovet for trygghet i privatlivet mindre.

Vi avslutter webinaret med å trekke ut noen deltakere som vinner en flott adventgave. Kanskje du er den heldige😊
Meld deg på webinaret HER
Linken til webinaret sendes ut i forkant av webinaret.

Del gjerne denne informasjonen slik at flere kan delta.

Kjøreplan for webinaret:
Kl. 12.00          Velkommen (LOs regionkontor)
Kl. 12.05          Ferie, fritid og opplevelser v/ Runa Bolstad Laume fra LOfavør-administrasjonen
Kl. 12.20          Spørsmål
Kl. 12.25          Reiseforsikring og andre forsikringer i forbindelse med ferie og fritid v/ Bjørg Marit Sollie fra Sparebank 1 BV
Kl. 12.40         Spørsmål
Kl. 12.40          Trekning av adventgaver og avslutning (LOs regionkontor)