Vil du ha en viktig jobb med å engasjere ungdom? Ledig vikariat som faglig ungdomssekretær ved LO Viken Oslo

Vi søker etter en dyktig, engasjert og positiv person for spennende oppgaver i regionen som faglig ungdomssekretær. Dette er et vikariat i 1 år.

LOs oppgave er å skape et trygt og rettferdig arbeidsliv og bidra til et samfunn der alle har like muligheter til utdanning, helse og andre velferdstjenester, et rettferdig samfunn hvor alle får muligheter til å bidra. I LO Viken Oslo trenger vi nå en ny ungdomssekretær som skal bidra til å skape aktivitet og engasjement for fagbevegelsen blant ungdom og studenter. LO Viken Oslo er en av 10 LO-regioner rundt i landet som samordner LO og LO-forbundenes arbeid.  LO region Viken Oslo er landets største region med nesten 250.000 LO medlemmer, to fylkeskommuner, 52 kommuner, 26 forbund, 14 lokalorganisasjoner og over 400 fagforeninger dette stiller store krav til regionen. LO Viken Oslo består av en regionleder, to regionnestledere, fire ungdomssekretærer og fire organisasjonsmedarbeidere og har kontorer i Oslo, Sarpsborg og Drammen. LO region Viken Oslo har som mål å være synlig og nær, og ungdomssekretæren skal du jobbe aktivt for å bidra til dette og inngå som en del av teamet som skal jobbe for å styrke arbeidstakernes rettigheter og øke organisasjonsgraden i regionen. LO Viken Oslo består av en regionleder, to regionnestledere, fire ungdomssekretærer og fire organisasjonsmedarbeidere og har kontorer i Oslo, Sarpsborg og Drammen. Vikariatet er ledig fra 1. februar 2020.

Les mer om stillingen HER