Studentkampanje LO Viken Oslo

Bli studentmedlem - mange gode fordeler!

I desember arrangerer vi på Distriktskontoret LO Viken Oslo en kampanje sammen med flere forbund, hvor våre studentmedlemmer kan verve en venn.

SMS har gått ut til mange hundre studenter, og vi har alt trukket den første vinneren av et universalgavekort. Fremover blir det også flere som trekkes ut, både blant de som melder seg inn og blant de som verver. Vi håper kampanjen fører til at flere forbund når medlemsmåla sine nå før jul, og at denne satsingen på studenter kan føre til enda flere unge medlemmer.

Her er innmeldingslenken for å delta i kampanjen:

Kampanjen foregår på tvers av forbunda, og har derfor en felles profil utad. Med dette ønsker vi å tydeliggjøre LO-profilen, samtidig som vi bygger identiteten til det konkrete forbundet. SMS-er utsendt av forbunda har avsluttet med «Hilsen LO-forbundet X», hvorpå de har satt inn navnet på forbundet. Nå er det ikke lenge igjen, og vi vil derfor oppfordre alle til å dele vårt innlegg i sine kanaler på sosiale medier, og «like» våre oppdateringer for å gi kampanjen et lite ekstra løft

Og kanskje dere kjenner som ikke har blitt medlem enda trenger en påminnelse rett før jul? :)