Ny side

LOfavør: Handle trygt med Magne Gundersen!

Vi inviterer med dette til webinar om LOfavør mandag 7. desember kl. 14.00 med Magne Gundersen og Gunnar Dalsbøe fra Sparebank 1 Østlandet - Tema: Førjulshandel, netthandel, kortvett og LOfavør Mastercard. Blant deltakerne trekker vi ut vinnere som får adventsgaver! Meld deg på!

Desember og julen nærmer seg og den måneden byr på god mat, glitrende juletrær og koselige kvelder. Slike rolige stunder gir oss mulighet til å handle julegaver på nett.

Bruker du kredittkort stiller du sterkere dersom du skulle bli offer for svindel, lureri eller om nettbutikken går konkurs Av den grunn har vi invitert Magne Gundersen, fra luksusfellen og kjent for de fleste. Han vil informere og gi oss tips om det å handle trygt på nett, samt det å håndtere et kredittkort på en trygg måte. Gunnar Dalsbøe vil innlede om LOfavør Mastercard om hvilke fordeler det ligger i det kortet.
Vi avslutter webinaret med å trekke ut noen deltakere som vinner en flott adventgave. Kanskje du er den heldige😊
Meld deg på webinaret HER
Frist er torsdag 3. desember.
Linken til webinaret sendes ut fredag ettermiddag. Vil bli sendt fredag ettermiddag.

Fint om du videresender invitasjon slik at fler har mulighet å delta.

Kjøreplan for webinaret:
Kl. 14.00          Velkommen (LOs regionkontor)
Kl. 14.05          Netthandel og kortvett, Magne Gundersen, SpareBank 1 Østlandet
Kl. 14.20          Spørsmål
Kl. 14.25          LOfavør Mastercard, Gunnar Dalsbøe Sparebank 1 Østlandet
Kl. 14.40         Spørsmål
Kl. 14.40          Trekning av adventgaver og avslutning (LOs regionkontor)

Meld deg på her!