Hvordan bli en god jobbsøker?

Bli en god jobbsøker!

Hvordan bli en god jobbsøker?

"Utrolig mange tips og verktøy som er nyttige både i jobbsøking og selvutvikling" er en av mange gode tilbakemeldinger på kurset. Nå setter vi opp en ny runde!

Tidligere leste du kanskje at vi er godt i gang med webinar-rekken "Bli en god jobbsøker - Selvledelse og personlig merkevarebygging i en urolig tid". Vi har fått så mange gode tilbakemeldinger og forespørsler om et slikt kurs at vi nå har valgt å sette det opp en gang til!

Oppstart Mandag 18. Januar, og kurset vil gå både på dagtid og kveldstid.

Webinar-rekken med seks samlinger gir deg innsikt i hele rekrutteringsprosessen, og god forståelse for avgjørende og viktige verktøy for å komme i betraktning. Å være jobbsøker i 2021 er en heltidsjobb. Vi utforsker egne ressurser, talent og faglig kompetanse, noe som er svært viktig hvis jobben eller bransjen ikke eksisterer lengre.

Er du ansatt, permitert eller oppsagt og er medlem i et LO-forbund i Viken Oslo er det gratis for deg å være med.

Oversikt og påmelding til kursene!

Om du enda ikke er overbevist er dette noen av tilbakemeldingene fra deltakerne:
- Veldig informativt, pedagogisk og inkluderende. Dette kan definitivt anbefales videre og takk for all tips og hjelp.
- Lærer mye nytt, veldig flinke lære, veldig glad for at jeg deltok på kurset.
- Dere evner å gjøre seminaret nært og personlig til tross for at det er digitalt.
- Kjempe dyktige kursarangører/lærere.
- Utrolig mange nyttige tips og verktøy som er nyttige både i jobbsøking og selvutvikling.

Fordeler ved LO medlemskap