Nedstigningen av Viken er bekymringsfullt

Tillitsvalgtstreff på teams om situasjonen i Viken og Oslo

Tillitsvalgtstreff på teams onsdag 24.mars klokken 12.00 - Situasjonen i Viken og Oslo De to siste ukene har regionen vår blitt hardt rammet, både av viruset – og av nedstengingen. Les mer her om informasjonsmøte om situasjonen.

Vi håper flere er med å sprer informasjonen om dette møtet videre. Det kan gjøres ved å videresende invitasjonen, eller ved å klippe ut linken nederst og sende ut til andre tillitsvalgte.

Etter en liten pause i møtene her grunnet den tragiske bortgangen til Hans-Christian Gabrielsen setter vi opp igjen de møtene her videre omtrent en gang i uken. Dette møtet blir på onsdag 24.mars klokken 12.00

Det betyr at vi har både folk som har ekstremt press på arbeidsplassen med å holde landet og viktige tjenester som skole, barnehage og alt innenfor helse og annet i gang.

Og det betyr også at enda flere nå har blitt rammet av nedstengningen som råder i regionen vår og mange har blitt permittert, eller blir permittert.

Vi  starter møtet med noen ord om bortgangen til Hans-Christian Gabrielsen, og med et lite kulturelt innslag.

Så kommer representanter fra Handel og Kontor og Fellesforbundet til å orientere kort om situasjonen, samt med viktige tips til dere som er tillitsvalgte om regelverket og hva som er viktig å passe på.

Vi ønsker også at andre tar ordet og gir oss tilbakemeldinger på hvordan situasjonene er nå. Og hva som mangler fra myndighetenes side og andre innspill.

Send gjerne invitasjonen videre til andre tillitsvalgte, og ønsker de å få denne invitasjonen rett i kalenderen sin til senere møter? Da kan du tipse dem om å fylle ut denne linken

______________________________________________________________________

Møtet er på teams, og linken du kan bruke på onsdag kl.12.00 er her: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_MjY0MTJjOTctN2YxYi00ZTdlLWI0YTctZDJiNzZiOTk5Yzdi%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%223919550b-3be4-4e7f-ab18-bdb5a482916b%22%2c%22Oid%22%3a%2284016f5e-1507-46c7-a617-6dfc85bc486e%22%7d