Fylkekonferanse for representanter i LOfavør komiteene fra Østland område

Fylkekonferanse for representanter i LOfavør komiteene fra Østland område

Representanter i LOfavør komiteen i Østfold har i 2 dager deltatt på LOfavør fylkekonferanse. Har vært innholdsrike dager med erfaringsutveksling og skolering av LOfavør medlemsfordeler.

LOfavør komiteen i Østfold fikk ros for det arbeidet som legges ned her i Østfold. Selv om vi har høyt aktivitetsnivå og skoleringen av tillitsvalgte og medlemmer, var det ikke Østfold som stor øverst på statestikken når presentasjon av kjennskapsundersøkelsen til LOfavør ble presentert. Det betyr at vi forsatt har en stor jobb å gjøre her i Østfold sammen med tillitsvalge. Det postivet er at vi har hatt en økning på 5% fra sist undersøkelsen ble gjennomført. (Det var tillitsvalgte i dag og tidligere som ble oppringt)

Så til dere alle tillitsvalgte der ute. Det er bare til å ta kontakt oss så kommer vi å informerer/skolere dere i LOfavør medlemsfordeler.

LOfavør - Fint for deg - Bra for mange:-)

Visste du at ett LO-medlemskap gir deg en av de beste boliglånsrentene. Jo. Det stemmer👍🏼