Enda lavere boliglånsrente med LOfavør

Enda lavere boliglånsrente med LOfavør

Rentene for LOfavør Boliglån justeres igjen ned etter siste rentejustering fra Norges Bank 7. mai 2020.

«Gjennom LOfavør har SpareBank 1 SMN og SpareBank 1 Østlandet justert rentene for tredje gang på kort tid og gjør boliglånet for våre medlemmer enda billigere. Renteendringen skjer raskt med bakgrunn i den krevende situasjonen mange av våre medlemmer med boliglån er i», sier LO-sekretær Terje O. Olsson. «Med LOfavør Førstehjemslån til 1,29 % nominell rente tilbyr vi et av Norges aller beste boliglånstilbud til medlemmer av LO-forbund. Våre nesten 960 000 medlemmer kan være trygge på at de som har boliglån gjennom LOfavør vil ha en av markedets beste boliglånsrenter, også over tid», avslutter Olsson.

Endringene gjelder fra 15. mai 2020 for nye kunder og fra 25. mai 2020 for eksisterende lån. Medlemmer med LOfavør boliglån vil få melding fra banken sin om ny rente. Øvrige SpareBank 1-banker tilbyr også LOfavør Boliglån, og ny rente og endringstidspunkt vil variere mellom de selvstendige SpareBank 1-bankene.

Les mer om LOfavør Boliglån.