Digitalt temamøte for medlemmer i LO Viken Oslo uke 16

Digitalt temamøte for medlemmer i LO Viken Oslo uke 16

Grubling og bekymring – hva er årsakene til at vi tenker og føler som vi gjør?

Tirsdag 13. April arrangerte vi et temamøte sammen med Rune og Vera fra Norges Fagakademi. Temaet var "Hvor finnes egentlig jobbene?" og de gjorde en utrolig god jobb som alltid, og fikk engasjert deltakerne!

Vi fortsetter med spennende temaer som er relevante for alle, mener vi! Og kanskje spesielt du som er permittert eller arbeidsledig. Tirsdag 20. April kjører vi i gang med temaet «Grubling og bekymring - Hva er årsakene til at vi tenker og føler som vi gjør?». For mer info og påmelding, se plakaten under.

Vi håper dette faller i smak og at så mange som mulig melder seg på, og at vi sees digitalt 20. April kl. 10.00.

I tillegg kjører vi enda en ny runde med personlig merkevarebygging-webinar som også Rune og Vera står for! Dette fikk vi utrolig gode tilbakemeldinger sist vi kjørte dette, så dette anbefaler vi virkelig å delta på. Det har allerede startet og er godt i gang, men det er bedre å få med seg siste del, enn ingen del, mener vi!

Husk at du kan abonnere på vårt nyhetsbrev.