Bra møte for tillitsvalgte og politikere!

Godt å kunne møtes, selv om det er på teams

Bra møte med tillitsvalgte.

Vi har startet med ukentlige digitale møter for tillitsvalgte i forbund, fagforeninger og på arbeidsplasser. Her har vi med sentrale innledere og gis muligheter for å stille spørsmål og komme med tilbakemeldinger. Dette har blitt et populært digitalt treff som vi ønsker å arrangere ukentlig hver tirsdag kl. 12.00 – 13.00.

Tirsdag arrangerte vi tillitsvalgts-treff på Teams.  Målet med møtet er å få ut informasjon og kunne svare opp spørsmål om smittevernstiltakene, samt få tilbakemeldinger fra fagforeninger og tillitsvalgte om hvilke utfordringer og konsekvenser som medlemmer opplever ute på arbeidsplasser arbeidsplasser, samt om det er tiltak vi sammen kan følge opp.

På tirsdagens møte fikk vi besøk og korte innledninger av LOs 1. sekretær Julie Lødrup, Fylkesrådsleder Tonje Brenna og Byråd i Oslo for arbeid, integrering og sosiale tjenester Rina Mariann Hansen. Takk for gode innledninger og fin debatt med mange gode kommentarer og spørsmål fra dere tillitsvalgte.

Erfaringer og tilbakemeldinger fra tillitsvalgte er veldig viktig, både for hverandre, men også for politikerne. Vi Vi inviterer fremover til Tilltisvalgts-Treff på Teams omtrent en gang i uken, eller ved behov. Ønkser du å få innkallingene til dette direkte? trykk her.

Neste tillitsvalgts-Treff på Teams (TTT) arrangeres tirsdag 9. februar kl. 12.00 – 13.00.