Bli med Framfylkingen i Oslo på familieleir

Bli med Framfylkingen i Oslo på familieleir!

Framfylkingen i Oslo inviterer til familieleir på Tjellholmen leirsted på Hvaler 1. - 5. august.

Prisen for deltakelse er satt til 2 000 kr pr medlem inklusiv overnatting inne og servering av 3 måltider per dag. Ikke-medlemmer betaler 2 500 kr. Melder deltakerne seg inn, blir prisen som for eksisterende medlemmer; 2 000 kr. Kontingent i Framfylkingen er 50 kr/år. Innmelding og betaling av kontingent kan gjøres i Vipps til 533482 Framfylkingen. Dere blir da medlem av et av framlaga i Oslo. Les mer om Framfylkingen i Oslo og våre aktiviteter på Facebook.

I år må vi ta spesielle hensyn til smittevernreglene. Derfor har vi innført disse tiltaka i årets leir: Tjellholmen har betjent kjøkken med ansatte som står for all tilberedning av måltidene, samt egne sovehus. Hver familie /gruppe får egne soverom. Det er to sanitæravdelinger/bad med dusj/toalett som skal brukes fast av de samme personene og gruppene (ikke kjønnsbestemt). Alle familier må ha en med hygieneansvar under leiren. Aktivitetene gjennom dagen organiseres i mindre grupper. Vi har en egen smittevernansvarlig leder.

Tjellholmen har egen brygge, og leirdeltakerne fraktes med båt fra Sørengkilen på Spjærøy. Vi får bruke kanoer og småbåter, øya har fantastiske svaberg og en lun badevik og flere aktivitetsområder, inklusiv flere ballbaner og en zipline. Kapellet er et supert sted for aktiviteter om det blir dårlig vær. Årets tema er HAV og bærekraftsmåla til FN og mange aktiviteter vil derfor være knytta til hav og sjø. Vi legger til rette for mange aktiviteter på dagtid, og på kveldstid og vi vil ha fellessamlinger (med leirbål?) med sang, leik og musikk.
Sjekk leirstedet her: https://kfuk-kfum.no/om-oss/nyheter/krets/leirsted-ostfold

Påmelding skjer gjennom google docs, følg lenken nedenfor:

Det er viktig å lese informasjonen før du fyller ut skjemaet. Portalen stenges når 70 deltakere har meldt seg på. Påmeldinga er bindende, og betaling skjer med vipps til 137946 Framfylkingen i Oslo merket Tjellholmen.

I tilknytning til påmeldinga samler vi informasjon som navn og kontaktopplysninger, i tillegg til allergier og behov for tilretteleggelse. Disse personopplysningene blir ikke brukt til andre formål enn å administrere arrangementet. Personopplysningene vil slettes etter endt arrangement, i tråd med lovfestede bestemmelser (GDPR).

Alle spørsmål skal stilles til fylkessekretær Kurt Frantzen: kurt@framfylkingen.no eller 41589668.