Bærekraftskonferansen 2020

Bærekraftskonferansen 2020

Bærekraftskonferansen 2020 - Lettere sagt enn gjort

LO Viken Oslo er  samarbeidspartner rundt Bærekraftskonferansen 2020 - Lettere sagt enn gjort sammen med Næringsforeningen i Drammensregionen.

Næringslivet er i en kontinuerlig omstilling. Omstillingene skjer raskere, og er preget av utløsende faktorer som endringer i økonomien, politiske beslutninger og FNs bærekraftsmål med et sterkt fokus på trippelbunnlinjen. Det å få menneskene til å være med på den bærekraftige omstillingen er det lettere sagt enn gjort?

Tuftet på FNs 17 bærekraftsmål og som både fylker og kommuner tilslutter seg. For Viken fylkeskommune har de startet prosessen med «regional planstrategi» som omhandler nettopp disse bærekraftsmålene.

Konferansen som skal avholdes har sitt utgangspunkt i at det blir satt krav til virksomheter, organisasjoner og oss som innbyggere til å ha en tanke, eller plan på bærekraft.

Dato: 22. april 2020
Tid: 08:00-15:00
Sted: Drammens teater
Påmeldingsfrist: 15. april 2020

Pris deltagelse: medlem 1490,-  / ikke medlem: 1990,- Unge under 35 får halvpris av medlem- og ikke medlemspris. NB! Merkes i kommentarfeltet ved påmelding. Alle priser eks.mva Avbestilling etter 15.04. belastes i sin helhet.

For påmelding og mer informasjon klikk HER

Velkommen til en viktig og spennende konferanse i Drammen !