Aktiv og engasjert gjeng i Fredrikstad

Redigert bilde av LO Fredrikstad styremøte.

Aktiv og engasjert gjeng i Fredrikstad

LOs lokalorganisasjoner i Viken og Oslo har mye aktivitet. Tirsdagskvelden hadde LO Fredrikstad styremøte. Her er en kort statusrapport.

LO i Fredrikstad sine styremøter er alltid hyggelig å delta på. Styret består av mange engasjerte tillitsvalgte som jobber iherdig for medlemmene og at arbeidslivet skal vær så godt som mulig. Det var et muntert styre som treffes på Pexit. De tillitsvalgte i styret jobber ekstra mye i denne tiden for å stille opp for medlemmer med god hjelp og rådgivning. Situasjonen er ikke blitt bedre da de stengte ned hele kommunen. Men de holder humøret og motet oppe.

Årsmøtet under full planlegging og avholdes 20. april. Handlingsplan, valgkampplan og planlegging av 1. mai er under arbeid.

LO i Fredrikstad er et samarbeidsorgan og en lokalorganisasjon for Landsorganisasjonen i Norge. I nedslagsfeltet til lokalorganisasjonen er det omtrent 13.826 medlemmer. LO i Fredrikstad omfatter kommunene Fredrikstad og Hvaler Følg de gjerne på Facebook:.