"-Inspirerende forelesere som har klart å holde på min oppmerksomhet hele veien."

Mot slutten av fjoråret arrangerte vi i samarbeid med Norges Fagakademi en webinar-rekke som ble så suksessfull at vi nå har satt i gang en ny runde! Kommentaren over er en av mange gode tilbakemeldinger vi har fått.

Mandag 18. Januar startet serien med Modul 1: Forberedelse til CV og søknad – Tanker om egne ressurser og erfaringer. Det var god dialog mellom deltakere og kursholdere via chattefunksjonen. På onsdag bærer det videre med Modul 2: Arbeidsmarkedskunnskap, søknad og CV​​​​​​​. Denne går over to deler, hvor det fortsetter allerede dagen etter.

Det er totalt fire moduler i kurset som sprer seg over til sammen seks dager. Forrige gang vi kjørte dette kurset gikk det kun på dagtid, men nå har vi også satt opp at det går på kveldstid også! Det er derfor ingen grunn til at du ikke skal være med.

Dette skriver Norges Fagakademi om kurset:
"Webinar-rekken med seks samlinger gir deg innsikt i hele rekrutteringsprosessen, og god forståelse for avgjørende og viktige verktøy for å komme i betraktning. Å være jobbsøker i 2021 er en heltidsjobb. Vi utforsker egne ressurser, talent og faglig kompetanse, noe som er svært viktig hvis jobben eller bransjen ikke eksisterer lengre."

Er du medlem i et LO-forbund men gikk glipp av dette så er det ikke for sent! Det beste er selvfølgelig å være med fra modul 1, men det er fortsatt mulig å melde seg på de modulene som ikke har startet enda. Påmelding finner du her!