LO Vestland stenger kontorene

LO VESTLAND STENGER KONTORENE

LO Vestland stenger kontorene i Bergen og Førde. Stengningen gjelder i første omgang fram til påske, og er vårt bidrag i dugnaden for å begrense utberedelse av Koronaviruset. Alle møter i LO Vestland med fysisk oppmøte er avlyst, utsatt eller erstattet med møter på digitale plattformer

I perioden med stengte kontorer, er vi tilgjengelige på mail og telefon. Våre ansatte skal i ikke delta på fysiske møter med andre, men har god anledning til å erstatte fysiske møter med digitale varianter. Ta kontakt dersom det er ønske om LO Vestland deltakelse på slike treff.

Dersom du er usikker på hva som gjelder for deg som arbeidstaker i forbindelse med arbeidsplassens reduserte aktiviteter, er det en rekke kilder til informasjon, artikler og disse blir oppdatert fortløpende:

Det kommer oppdatert informasjon for LO-Favør kunder hos Sparebank1. Ta kontakt med bankens rådgivere dersom du har spørsmål om økonomiske forhold i forbindelse med korona stengte arbeidsplasser, forsikringer osv.

Ditt forbund vil ha informasjon om forhold som gjelder for arbeidsplasser som faller inn under deres organisasjonsområde, og kan være spesielt aktuellt for deg og dine kollegaer.

Fra LOs side, er det viktig å minne på alle forsiktighetsregler som nå er innført fra norske helsemyndigheter. Alles bidrag er med på å beskytte sårbare grupper og kollegaer på jobben. Forsiktighet vil på sikt bidra til at viktige arbeidsplasser rammes i minst mulig grad. Ta vare på deg selv og andre.

Dersom du vil ha kontakt med oss i LO Vestland, finner du vår kontaktinformasjon her: https://www.lo.no/hvem-vi-er/regioner/vestland/ansatte/